STOP волога: губки целюлозні від ТМ «Добра господарочка»
Різноманітність кольорів на полиці часто ускладнює вибір споживачів. Торгова марка «Добра господарочка» вирішила цю проблему нетрадиційним способом - випустила чорно-білу серію товарів для прибирання «Black & White».
Початок літа для бренду «Добра господарочка» видався врожайним. Асортимент поповнився відразу 4 новинками в підкатегорії серветок з мікрофібри.
Весна – сезон генеральних прибирань, час - для відновлення й очищення. ТМ «Добра господарочка» оновила асортимент і запропонувала своїм споживачам універсальні серветки з принтом у різних кольорових рішеннях - яскраві серветки з традиційним кухонним малюнком і стильний чорно-білий варіант з чіткою геометрією ліній.
ТМ «Добра господарочка» розуміє, наскільки важливо зараз залишатися вдома, і закликає відповідально ставитися до умов карантину і не виходити без потреби на вулицю!
В рамках проведеного редизайну торгова марка «Добра господарочка» запустила новий іміджевий сайт www.dg.betta.ua.
Торгова марка «Добра господарочка» розширила свій асортимент новинкою - фасувальними пакетами в рулоні. Це універсальний варіант упаковки, що широко використовується в різних сферах.
Восени поточного року українська ТМ «Добра господарочка» (власна ТМ компанії «Бетта») змінила вигляд - провела масштабний ребрендинг, в основу якого лягла концепція чистоти і ясності, а сам процес торкнувся не тільки упаковки, а й логотипу торгової марки.
ТМ «Добра господарочка» завжди дбає про свого споживача та намагається вчасно задовільнити його потреби. Тепер у лінійці продуктів бренду міцні мішки для сміття оптимального розміру для середнього відра: 55х65 см (45л.).
Затишок, комфорт, чистота і порядок, смачні страви на столах та усмішки на ваших обличчях – це ті складові, які надихають та мотивують нас бути кращими, різноманітними, корисними та потрібними!