Компанія «Бетта» — надійний командний гравець для партнерів та сильний супротивник для конкурентів від 2001 року. Один із непохитних, надійних і стабільних партнерів для національної мережі «Епіцентр». Постійне зростання й бездоганний сервіс — основні фактори для продуктивної співпраці.
Початок 2021 року для ТМ «Добра господарочка» видався продуктивним і багатим на актуальні новинки. Продуктовий портфель бренду поповнився рукавичками нітриловими синього кольору у двух розмірах: L,М.
Майже в кожному ресторані та на кожній кухні завжди можна знайти маленькі палички з дерева із загостреними кінцями. Від делікатних господарських робіт до сервірування столу і виготовлення hand made виробів бамбукові зубочистки – річ надзвичайно корисна.
Шкребків багато не буває, адже вони завжди приходять на допомогу господиням, коли необхідно очистити сильно забруднені поверхні посуду та форм для запікання.
Останній місяць 2020 року став продуктивним та врожайним для ТМ «Доброї господарочки» – продуктовий портфель бренду розширився лінійкою силіконізованих пергаментів для випікання для різних розмірів дека.
На руках людини постійно знаходиться велика кількість мікробів, більшість з них не є небезпечними для нашого здоров'я, але деякі можуть стати причиною різних серйозних захворювань.
STOP волога: губки целюлозні від ТМ «Добра господарочка»
Різноманітність кольорів на полиці часто ускладнює вибір споживачів. Торгова марка «Добра господарочка» вирішила цю проблему нетрадиційним способом - випустила чорно-білу серію товарів для прибирання «Black & White».
Початок літа для бренду «Добра господарочка» видався врожайним. Асортимент поповнився відразу 4 новинками в підкатегорії серветок з мікрофібри.
Весна – сезон генеральних прибирань, час - для відновлення й очищення. ТМ «Добра господарочка» оновила асортимент і запропонувала своїм споживачам універсальні серветки з принтом у різних кольорових рішеннях - яскраві серветки з традиційним кухонним малюнком і стильний чорно-білий варіант з чіткою геометрією ліній.