В рамках проведеного редизайну торгова марка «Добра господарочка» запустила новий іміджевий сайт www.dg.betta.ua.
Сайт був зроблений «з нуля» і технічно реалізовувався власними силами фахівців компанії. Візуально він став більш легким, повітряним, сучасним і повністю враховує нову стилістику бренду.
На сайті можна детально вивчити весь асортимент продукції торгової марки «Добра господарочка», підписатися на новини бренду, а також перейти в інтернет-магазин для придбання продукції за вигідними цінами.
«Для нас було дуже важливо запустити сайт відповідно до нової графіки бренду, познайомити нашого споживача з концепцією легкого ведення господарства в його сучасному вигляді. Ми сподіваємося, що новий сайт буде гідно оцінений і стане провідником між брендом і його покупцями», - коментує директор компанії «Бетта» Осанна Галоян.
***
Компанія «Бетта» - національний дистриб'ютор товарів категорії HouseHold. Має в своєму портфелі власну торгову марку «Добра господарочка».
«Добра господарочка» - торгова марка, яка пропонує товари для ведення домашнього господарства. Асортиментна лінійка включає три напрямки: товари для прибирання, товари для приготування їжі, банна серія. На ринку - з 2005 року. При виробництві товарів компанія використовує тільки передові технології і якісну сировину.
ТМ «Добра господарочка» полегшує ведення домашнього господарства - робить його простим, швидким і зручним.